«ТИ МОЖЕШ!» - повинен нагадувати вчитель
учню.
«ВІН МОЖЕ!» -
повинен нагадувати колектив.
«Я МОЖУ!» - повинен повірити в себе учень
В.Шаталов
Регулярне та
уважне спостереження вчителя за роботою учнів забезпечує кілька відправних
пунктів для визначення методів і підходів для організації активної й
продуктивної навчальної діяльності на уроці.
Завдання 3 Вам пропонуються ситуації, які необхідно проаналізувати.
Ситуація 1
Ситуація 2
Інклюзія — це дуже широка концепція і передбачає повноцінне входження дитини в учнівський колектив, залучення до навчального процесу, добре ставлення до неї та прийняття. Впровадження такого підходу до освіти потребує планування, підготовки та надання різноманітної підтримки.
Завдання 4 Визначте етапи впровадження інклюзії в своєму закладі. Для цього вам знадобиться ця форма відповідей, а також теоретичний матеріал "Інклюзивна освіта та її забезпечення в навчальному закладі"
Як на вашу думку, відбувається впровадження етапів інклюзії? Відповіді залишайте тут.
Завдання 5 Проаналізуйте свою готовність, свій об'ем знань і умінь, що використовується для здійснення професійних функцій з урахуванням особливих потреб учнів з вадами здоров’я.
Результати занесіть в таблицю.
Корисна інформація для виконання цього завдання:
Особливість соціально-педагогічної роботи у закладах інклюзивної орієнтації полягає в об’єднанні зусиль всіх учасників навчально-виховного процесу зі створенням єдиної системи кваліфікованого супроводу навчання дітей з особливими потребами.
Ситуація 1
Ситуація 2
Інклюзія — це дуже широка концепція і передбачає повноцінне входження дитини в учнівський колектив, залучення до навчального процесу, добре ставлення до неї та прийняття. Впровадження такого підходу до освіти потребує планування, підготовки та надання різноманітної підтримки.
Завдання 4 Визначте етапи впровадження інклюзії в своєму закладі. Для цього вам знадобиться ця форма відповідей, а також теоретичний матеріал "Інклюзивна освіта та її забезпечення в навчальному закладі"
Як на вашу думку, відбувається впровадження етапів інклюзії? Відповіді залишайте тут.
Завдання 5 Проаналізуйте свою готовність, свій об'ем знань і умінь, що використовується для здійснення професійних функцій з урахуванням особливих потреб учнів з вадами здоров’я.
Результати занесіть в таблицю.
Корисна інформація для виконання цього завдання:
- Готовність вчителя до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
- Психологічні чинники ставлення педагогів до інклюзивної освіти
- Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Особливість соціально-педагогічної роботи у закладах інклюзивної орієнтації полягає в об’єднанні зусиль всіх учасників навчально-виховного процесу зі створенням єдиної системи кваліфікованого супроводу навчання дітей з особливими потребами.
Отже, зрозуміло, що від нас з вами, від
педагогів залежить комфортне і якісне навчання дітей з ООП. Яка ж ваша думка
про інклюзивну освіту?
Завдання 6 Заповніть
форму "Переваги та недоліки інклюзивної освіти"
Порівняйте свої думки з тими, що представлені Канадсько-українським проектом «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні».
Результати записані. Можна відпочити.
Результати записані. Можна відпочити.
Пропонуємо вам цікавий мультфільм, що примушує
замислитись…
Продовжуємо далі
Комментариев нет:
Отправить комментарий